De eerste week zit er alweer op! Wat was het spannend. Maandagochtend kwamen de kinderen binnen en kwamen in een hele nieuw ingerichte klas binnen. Wat direct opviel waren de vakantiefoto's op de wand. Achter elke foto zat een verhaal en die hebben we gaandeweg de eerste dag allemaal met elkaar gedeeld.

De eerste dagen hebben vooral in het teken gestaan van elkaar leren kennen en een groep worden. We hebben boekenleggers en een verjaardagskalender gemaakt. Op onze deur staat: 'Welcome to our hive'. Daaronder hebben de kinderen allemaal hun eigen bijtje gemaakt. Uiteraard hebben we afgewisseld met leuke spellen.

Wat zeker groep 3 echt heel graag wilde, was aan het werk gaan. Deze eerste dag hebben we daarom ook de eerste les van rekenen gemaakt. Wat zijn ze dan ineens groot.

We gaan er met elkaar een gezellig en leerzaam jaar van maken!

20220828 115339

20220829 094630