• Media

Dinsdagochtend 28 oktober kwam heel groep 3/4 met een grote glimlach op school! In het kader van ons IPC-thema 'Vervoer' gingen we deze dag naar het Spoorwegmuseum in Utrecht. Al van tevoren hebben de kinderen nagedacht over wat ze zelf al wisten over treinen, maar nog veel belangrijker, ook over wat ze nog zouden willen leren.  Wat hebben we veel gezien en geleerd deze dag. In het tech-lab hebben ze allerlei proefjes gedaan over elektriciteit, over de rails en ook over de trekkracht van treinen. Ook hun eigen trekkracht hebben ze hier kunnen testen.

's Middags was er nog heerlijk tijd om rond te struinen door het museum en ook de uitdaging aan te gaan in de attracties. Sommige attracties waren best spannend. Een geslaagde en leerzame dag!!