Op donderdag 19 januari brachten we met groep 5/6 een bezoek aan Techspace. Dit schreven de leerlingen erover:

Bij TechSpace zijn wij met de greenscreen gaan speelen en ik het met Dimf en Catho met vulaane gaan werken. Het was heel leuk en die van ons was ook leuk. Wij vlooge ook.

We reeden met de bus naar Techspace. En we gingen mee met een mevrouw en toen letse ze uit wat greenscreen was en toen moesten we een verhaal maken met greenscreen.

Ik heb over een greenscreen geleert.

We kwammen binnen in TechSpace en we kregen een Aiped en daar waren drie apps die je nodig had en toen deden we een greenscreen en we hebben twee verhalen gemaakt.

Vandaag ging ik naar TechSpace. We gingen foto’s opzoeken. We hadden een scxhets gemaakt. We werkten met de greenscreen. Ik ging met de vulkaan werken. We gingen daar ook eten en we mogten rondkijken. Ik keek naar de anderen en we gingen ook weer weg.

We gingen werken bij techspace met het greenscreen en we hebben hele grapppige foto’s gemaakt en filmpjes.

We gingen om 9.00 weg naar TechSpace. Toen we bij TechSpace aankwamen kregen we een uitleg over greenscreen en Alice in Wonderland. Wat echt was en nep was en toen moest je met je matje een strip maken.

Vandaag zijn we naar TechSpace gegaan en we hadden gewerkt met een greenscreen. We moesten met 5 groepjes. We hadden een ramp zoals bosbrant en een vulkaan die itbarst en Lizzy, Dimf en ik hadden een vulkaan. Eerst deden we een gewone slapende vulkaan aan en daarna gingen we een rokende vulkaan opzoeken en toen een uitbarsting van een vulkaan en wij stonden er ook in en toen hadden we een soort strip gemaakt. En ik vond het heel leuk en toen hadden we een strand en hadden we de greenscreen gebruikt en toen leek het net of we op het strand lagen en ik vind TechSpace super leuk.

Vandaag zijn wij naar Techspace geweest. Hebben grappige foto’s gemaakt. Het was leuk.

We kwamen de klas binnen, gingen lezen en om 9 uur gingen we naar echSpace en daar gingen we met greenscreen aan de slag. Er wert nog iets uitgelegt. We moesten een plaatje zoeken over ee natuurramp. We mogten met hetzelfde plaatje op de foto met greenscreen. We kwamen terug van TechSpace toen moesten we een verslag schrijven.

Ik ging op schoolrijsje naar tekspace en ik ging werken met greenscreen en met tabelets.

Strip designer Nathan en Bas.pdf