​​​​​​​​​​​​​​Bent u op zoek naar peuteropvang in Ankeveen? De peuteropvang van de Joseph Lokinschool in Ankeveen is drie ochtenden per week geopend op dinsdag-, donderdag- en vrijdagochtend van 08.30 uur – 12.30​ uur. De peuteropvang bevindt zich in de school en heeft de beschikking over een ruime speelzaal en een mooi buitenterrein om te spelen. Kinderen zijn welkom vanaf 2 jaar.

Peuteropvang in Ankeveen​

Er wordt gewerkt vanuit de missie en de visie van de Joseph Lokinschool en er is een gezond voedingsbeleid. Op de peuteropvang leren kinderen spelenderwijs van elkaar in een vertrouwde omgeving en groeien ze langzaam​ naar de eerste schooldag toe. ​

Inschrijven en contact​

​​Neem voor meer informatie contact op:kinderopvang@atscholen.nl of bel naar ons via 035 206 2570.​